ادعا
په رهانت کې، موږ د باور وړ او لوړ کیفیت انټرنیټ خدماتو وړاندې کولو ته ژمن یو. که تاسو د خدماتو په اړه کومه ستونزه یا اندیښنه لرئ، مهرباني وکړئ د تماس فورمې له لارې ادعا ثبت کړئ. موږ ژمن یو چې ستاسو اندیښنې ژر او په اغیزمنه توګه حل کړو.
د ادعا ډولونه
- د خدمت قطعي
- ستاسو د انټرنیټ اتصال کې اوږدمهاله یا غیر متوقع قطعي راپور ورکول.
- د بیل تفاوتونه
- د فاکتور، تادیاتو یا حساب چارجونو پورې اړوند مسایل.
- د خدمت کیفیت
- د اتصال سرعت، اعتبار یا ټولیز فعالیت په اړه اندیښنې.
- د تجهیزاتو ستونزې
- د وړاندې شویو تجهیزاتو لکه مودمونو، راټرونو یا نورو وسایلو سره ستونزې.
- نورې ستونزې
- هره بله اندیښنه یا ستونزه چې پورته ذکر شوې نه وي.
څنګه ادعا ثبت کړو
د چټک حل لپاره، مهرباني وکړئ لاندې ګامونه تعقیب کړئ ترڅو خپله ادعا ثبت کړئ
- د ملاتړ سره اړیکه ونیسئ
- زموږ د پیرودونکي خدمت شمیره ۹۶۲ ۹۶۲ ۷۹۷ (۰) ۹۳+ ته زنګ ووهئ
- یو ایمیل (support@rahanet.af) ته واستوئ
- ضروري جزئیات وړاندې کړئ
- خپل د قرارداد ID وړاندې کړئ.
- د ستونزې مفصل تشریح وړاندې کړئ.
اړینې معلومات
کله چې ادعا ثبت کړئ، مهرباني وکړئ لاندې معلومات وړاندې کړئ ترڅو یو بشپړ تحقیقات ترسره شي:
- شخصي معلومات
خپل بشپړ نوم، ایمیل پته، او تلیفون شمیره وړاندې کړئ.
- د ستونزې جزئیات
د ادعا ډول (لکه د خدمت قطعي، د بیل تفاوت)
د ستونزې مفصل تشریح.
د ادعا پروسس
- لومړنۍ بیاکتنه
- زموږ د ملاتړ ټیم به ستاسو ادعا په ۲۴ ساعتونو کې بیاکتنه وکړي.
- حل
- موږ به ستاسو ادعا ته د حل یا نورو لارښوونو سره ځواب ووایو.
- ارتباط
- موږ به تاسو ته د خپلې ادعا د پرمختګ په اړه ستاسو د خوښې اړیکې طریقې له لارې خبر در کړو.