ادعا

په رهانت کې، موږ د باور وړ او لوړ کیفیت انټرنیټ خدماتو وړاندې کولو ته ژمن یو. که تاسو د خدماتو په اړه کومه ستونزه یا اندیښنه لرئ، مهرباني وکړئ د تماس فورمې له لارې ادعا ثبت کړئ. موږ ژمن یو چې ستاسو اندیښنې ژر او په اغیزمنه توګه حل کړو.

د ادعا ډولونه

د خدمت قطعي
ستاسو د انټرنیټ اتصال کې اوږدمهاله یا غیر متوقع قطعي راپور ورکول.
د بیل تفاوتونه
د فاکتور، تادیاتو یا حساب چارجونو پورې اړوند مسایل.
د خدمت کیفیت
د اتصال سرعت، اعتبار یا ټولیز فعالیت په اړه اندیښنې.
د تجهیزاتو ستونزې
د وړاندې شویو تجهیزاتو لکه مودمونو، راټرونو یا نورو وسایلو سره ستونزې.
نورې ستونزې
هره بله اندیښنه یا ستونزه چې پورته ذکر شوې نه وي.

څنګه ادعا ثبت کړو

د چټک حل لپاره، مهرباني وکړئ لاندې ګامونه تعقیب کړئ ترڅو خپله ادعا ثبت کړئ

د ملاتړ سره اړیکه ونیسئ
زموږ د پیرودونکي خدمت شمیره ۹۶۲ ۹۶۲ ۷۹۷ (۰) ۹۳+ ته زنګ ووهئ
یو ایمیل (support@rahanet.af) ته واستوئ
ضروري جزئیات وړاندې کړئ
خپل د قرارداد ID وړاندې کړئ.
د ستونزې مفصل تشریح وړاندې کړئ.

اړینې معلومات

کله چې ادعا ثبت کړئ، مهرباني وکړئ لاندې معلومات وړاندې کړئ ترڅو یو بشپړ تحقیقات ترسره شي:

شخصي معلومات

خپل بشپړ نوم، ایمیل پته، او تلیفون شمیره وړاندې کړئ.

د ستونزې جزئیات

د ادعا ډول (لکه د خدمت قطعي، د بیل تفاوت)

د ستونزې مفصل تشریح.

د ادعا پروسس

لومړنۍ بیاکتنه
زموږ د ملاتړ ټیم به ستاسو ادعا په ۲۴ ساعتونو کې بیاکتنه وکړي.
حل
موږ به ستاسو ادعا ته د حل یا نورو لارښوونو سره ځواب ووایو.
ارتباط
موږ به تاسو ته د خپلې ادعا د پرمختګ په اړه ستاسو د خوښې اړیکې طریقې له لارې خبر در کړو.