Rahanet ISP Services Company

وړاندیزونه او انتقادونه

په رهانت کې، موږ ستاسو انډول ته ارزښت ورکوو! خپل نظرونه، وړاندیزونه او انتقادونه زموږ د خدماتو په اړه شریک کړئ. ستاسو فیډبیک موږ سره زموږ د وړاندیزونو کیفیت لوړولو کې مرسته کوي.

له موږ سره یې شریک کړئ

خپلې نیوکې او اعتراضونه له دې لارې له موږ سره شریک کړئ؛

فورمه

د شکایت ثبتولو لپاره فورمه ډکه کړئ

زنګ ووهئ

او د شکایتونو اوریدلو شمیرو سره اړیکه ونیسئ

مراجعه وکړئ

شرکت ته په شخصی ډول او د مسؤل شخص څخه لیدنه وکړئ

د پیرودونکو پینل

اکونټ جوړ کړی او ټکټ جوړ کړئ

د وړاندیزونو او نیوکو فورمه

یوازې هغه شکایتونه به په پام کې ونیول شي چې د باور وړ معلوماتو سره بشپړ شوي وي.

د دې فورمې په سپارلو سره، زه موافق یم د پټتیا تګلاره.

ډیر ځله پوښتل کیدونکي سوالونه

که تاسو بل پوښتنه لرئ او هغه ځواب نه شئ موندلی چې تاسو یې په لټه کې یاست، زموږ د ملاتړ ټیم سره د برېښنالیک لیږلو له لارې اړیکه ونیسئ او موږ به ژر تر ژره تاسو سره تماس ونیسو.

د اوسني انټرنیټ پیکج پای ته رسیدو وروسته کوم پیکج فعالولی شم؟
د خپل اوسني پیکج بیا فعالولو لپاره د رهانت د مشتریانو خدمتونو سره اړیکه ونیسئ یا زموږ دفتر ته مراجعه وکړئ ترڅو پیکج بدل کړئ.
څنګه کولی شم خپل د انټرنیټ مصرف وڅارم؟
د رهانت.af ویب پاڼې ته مراجعه وکړئ، مینو > وسیلې > د مشتریانو سیمه ته لاړ شئ، خپله ولایت وټاکئ ترڅو د خپل حساب تفصیلات په ګډون مصرف او پای نیټه وګورئ.
که مالي ستونزې ولرم څه وکړم؟
د هر ډول مالي ستونزو د حل لپاره د مالي څانګې سره په اړیکه ونیسئ.
زما وای فای ولې قطع کیږي؟
د وای فای قطع کیدل ممکن د هارډویر ستونزو یا د سیمه ییزو وای فای فریکونسیزو سره د ګډوډۍ له امله وي.
ولې په ځینو سایټونو کې ډاونلوډ کول ورو دي؟
ځینې سایټونه د ډاونلوډ محدودیتونه لري چې د ډاونلوډ سرعت کموي او دا موضوع ستاسو د انټرنیټ سرعت سره تړاو نه لري.
که زما د انټرنیټ وخت د کاري ساعتونو څخه بهر ختم شي څه وکړم؟
د انټرنیټ د بیا نوي کولو لپاره د مشتریانو خدمتونو سره اړیکه ونیسئ او خپل بل په راتلونکي ورځ کې په ژر تر ژره توګه ورکړئ.