له موږ سره یې شریک کړئ
خپلې نیوکې او اعتراضونه له دې لارې له موږ سره شریک کړئ؛
فورمه
د شکایت ثبتولو لپاره فورمه ډکه کړئ
زنګ ووهئ
او د شکایتونو اوریدلو شمیرو سره اړیکه ونیسئمراجعه وکړئ
شرکت ته په شخصی ډول او د مسؤل شخص څخه لیدنه وکړئ
د پیرودونکو پینل
اکونټ جوړ کړی او ټکټ جوړ کړئ
د وړاندیزونو او نیوکو فورمه
یوازې هغه شکایتونه به په پام کې ونیول شي چې د باور وړ معلوماتو سره بشپړ شوي وي.
ډیر ځله پوښتل کیدونکي سوالونه
که تاسو بل پوښتنه لرئ او هغه ځواب نه شئ موندلی چې تاسو یې په لټه کې یاست، زموږ د ملاتړ ټیم سره د برېښنالیک لیږلو له لارې اړیکه ونیسئ او موږ به ژر تر ژره تاسو سره تماس ونیسو.
- د اوسني انټرنیټ پیکج پای ته رسیدو وروسته کوم پیکج فعالولی شم؟
- د خپل اوسني پیکج بیا فعالولو لپاره د رهانت د مشتریانو خدمتونو سره اړیکه ونیسئ یا زموږ دفتر ته مراجعه وکړئ ترڅو پیکج بدل کړئ.
- څنګه کولی شم خپل د انټرنیټ مصرف وڅارم؟
- د رهانت.af ویب پاڼې ته مراجعه وکړئ، مینو > وسیلې > د مشتریانو سیمه ته لاړ شئ، خپله ولایت وټاکئ ترڅو د خپل حساب تفصیلات په ګډون مصرف او پای نیټه وګورئ.
- که مالي ستونزې ولرم څه وکړم؟
- د هر ډول مالي ستونزو د حل لپاره د مالي څانګې سره په اړیکه ونیسئ.
- زما وای فای ولې قطع کیږي؟
- د وای فای قطع کیدل ممکن د هارډویر ستونزو یا د سیمه ییزو وای فای فریکونسیزو سره د ګډوډۍ له امله وي.
- ولې په ځینو سایټونو کې ډاونلوډ کول ورو دي؟
- ځینې سایټونه د ډاونلوډ محدودیتونه لري چې د ډاونلوډ سرعت کموي او دا موضوع ستاسو د انټرنیټ سرعت سره تړاو نه لري.
- که زما د انټرنیټ وخت د کاري ساعتونو څخه بهر ختم شي څه وکړم؟
- د انټرنیټ د بیا نوي کولو لپاره د مشتریانو خدمتونو سره اړیکه ونیسئ او خپل بل په راتلونکي ورځ کې په ژر تر ژره توګه ورکړئ.